olej/płótno, 41 x 33 cm sygnowany i datowany na odwrociu: `Paweł Dunal | 2007` oraz naklejka i pieczątka galerii m2
Sztuka Pawła Dunala wyróżnia się swobodnym łączeniem różnych wątków współczesnej kultury, które artysta twórczo przeobraża. W nieskrępowany sposób czerpie ze wszystkich jej przejawów - w obrazach widoczne są motywy nawiązujące do ludzkiej seksualności, popularnej fantastyki, tradycji historii sztuki i japońskiego origami. Prezentowana praca charakteryzuje się mistrzowskim, swobodnym gestem malarskim, w którym dukt pędzla buduje spójną i jednorodną kompozycję. Jak pisali organizatorzy jego indywidualnej wystawy "Sowy nie są tym, czym się wydają" w zielonogórskim BWA, "malarstwo jest dla niego środkiem komunikowania, ciągle adekwatnym do błyskawicznie zmieniającego się świata. Nad obrazami pracuje często długo, mając świadomość wagi efektu ostatecznego. Równie swobodnie porusza się w obszarach abstrakcji, jak i szczegółowej opowieści. Nie obawia się emocji, intuicji, korzysta z podświadomości jako źródła twórczości".
W 2008 roku uzyskał dyplom z wyróżnieniem rektorskim na Wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (pracownia prof. Jarosława Modzelewskiego). Aneks do dyplomu wykonał w Pracowni Technologii i Technik Malarstwa Ściennego. Finalista 9. konkursu im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu w 2009 roku, a w 2013 - 41. Biennale Malarstwa "Bielska Jesień". Artysta uwzględniony w publikacjach Piotra Bazylko i Krzysztofa Masiewicza "Notes dla Kolekcjonerów", "Przewodnik kolekcjonera sztuki najnowszej" oraz "77 dzieł sztuki z historią" oraz Kamy Zboralskiej "Przewodnik po galeriach sztuki. Sztuka inwestowania w Sztukę", tom trzeci.
W 2008 roku uzyskał dyplom z wyróżnieniem rektorskim na Wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (pracownia prof. Jarosława Modzelewskiego). Aneks do dyplomu wykonał w Pracowni Technologii i Technik Malarstwa Ściennego.
Finalista 9. konkursu im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu w 2009 roku, a w 2013 - 41. Biennale Malarstwa „Bielska Jesień”.
Artysta uwzględniony w publikacjach Piotra Bazylko i Krzysztofa Masiewicza „Notes dla Kolekcjonerów”, „Przewodnik kolekcjonera sztuki najnowszej” oraz „77 dzieł sztuki z historią” oraz Kamy Zboralskiej „Przewodnik po galeriach sztuki. Sztuka inwestowania w Sztukę”, tom trzeci.
Informacje dla kupujących:
Do każdego obiektu można zgłosić chęć kupna.
Polecamy skorzystanie z opcji"LICYTUJ TELEFONICZNIE lub Z LIMITEM CENY".
Udział w licytacji odbywa się za pośrednictwem telefonu lub reprezentujemy Państwa zgłoszenia do wskazanego limitu ceny (informacja poufna).
Udzielamy informacji na temat obiektów i sposobu licytacji:
tel.: 22 818 94 68, tel. kom.: 506 122 445
e-mail: aukcje@artinfo.pl
Artinfo.pl obsługuje zlecenia telefoniczne tylko przy zgłoszeniach powyżej 1000 zł. Zlecenia poniżej, należy składać w postaci maksymalnego limitu ceny.
Termin płatności za zakupione obiekty wynosi 7 dni od daty aukcji.
Organizator aukcji do kwoty wylicytowanej dolicza opłatę aukcyjną. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i naliczana jest degresywnie w zależności od kwoty wylicytowanej: do 100 000 złotych (włącznie) – w wysokości 18%, a powyżej 100 000 złotych – w wysokości 15%.
Artinfo.pl nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów pośrednictwa. Nie wymagamy wpłaty wadium. Informujemy, że zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji.
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem: 22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00) email: aukcje@artinfo.pl