Strona korzysta z plików cookies. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na ich zapisywanie na Twoim komputerze. Dowiedz się więcej. Zamknij
Artinfo.pl Portal Rynku Sztuki
ul. Dzielna 3, 00-162 Warszawa
tel. 022 818 94 68 | biuro@artinfo.pl
KARTA OBIEKTU
CZYSZCZOŃ Jakub | Kim Gordon & Neo Rauch, 2008 r.

Jakub CZYSZCZOŃ (ur. 1983, Koszalin)

Kim Gordon & Neo Rauch, 2008 r.

monotypia/papier,
29,7 x 42 cm

Absolwent wydziału Grafiki Komunikacji Wizualnej w ASP w Poznaniu. W 2005 zdobył stypendium zagraniczne w Hogeskole i Oslo w Norwegii, gdzie zajmował się instalacją i rysunkiem. W 2005 i 2006 roku brał udział w wystawach zbiorowych organizowanych przez ASP w Poznaniu w Galerii Aula. W 2006 wspólnie z Honzą Zamojskim pokazali instalację na wystawie "Liveevil" w galerii Plastyfikatory w Luboniu. W 2006 brał również udział w wystawie "Fun Art" w Galerii If Museum Inner Spaces w Poznaniu. Reprezentant słynnego poznańskiego Stowarzyszenia Starter. Ma na swoim koncie kilka interesujących projektów. Do najciekawszych zaliczyć można projekt zamiany znaku, ikony współczesnej kultury, napisu Hollywood. W wyniku zmiany symbolu przemysłu filmowego, pojawiają się nowe znaczenia tego symbolu, takie jak Holocaust, Holly- Father czy HollySpirit. Temat logo, marki, jego znaczenia w kulturze masowej, to główny temat jego zainteresowań artystycznych.

cena wywoławcza: Informacja dostępna po wykupieniu abonamentu

Szczegółowe informacje o aukcji, na której licytowany był ten obiekt dostępne są po wykupieniu abonemantu.
 
Dodatkowy opis
Nota biograficzna:
CZYSZCZOŃ Jakub
Absolwent wydziału Grafiki Komunikacji Wizualnej w Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. W 2005 roku zdobył stypendium zagraniczne w Hogeskole i Oslo w Norwegii, gdzie zajmował się instalacją i rysunkiem.Reprezentant słynnego poznańskiego Stowarzyszenia Starter.
Typowany przez Krzysztofa Masiewicza i Piotra Bazylko jako jeden z piętnastu najbardziej intrygujących polskich artystów najmłodszego pokolenia.Ma na swoim koncie kilka interesujących projektów. Do najciekawszych zaliczyć można projekt zamiany
znaku, ikony współczesnej kultury, napisu Hollywood. W wyniku zmiany symbolu przemysłu filmowego, pojawiają się nowe znaczenia tego symbolu, takie jak Holocaust, Holly- Father czy HollySpirit. Temat logo, marki, jego znaczenia w kulturze masowej, to główny temat jego zainteresowań artystycznych.
biuro@artinfo.pl  |  www.artinfo.pl
Zgłoszenie chęci kupna obiektu
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem:
22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00)
email: aukcje@artinfo.pl