W twórczości Czyszczonia niektóre motywy ikonograficzne są jak natręctwa. Mimo że arcydzieła malarstwa zostały już miliony razy powielone i wywołały najróżniejsze efekty uboczne w przestrzeni wizualnej, artysta nieustannie wyciąga je z szuflady. Jego działania przypominają operację na żywym organizmie, a nie inwentaryzację kanonu kultury. Interesujące go motywy łączy, skaluje, nakłada, by ostatecznie kolejny raz zapośredniczyć przez wydruk.
Absolwent wydziału Grafiki Komunikacji Wizualnej w ASP w Poznaniu. W 2005 zdobył stypendium zagraniczne w Hogeskole i Oslo w Norwegii, gdzie zajmował się instalacją i rysunkiem. W 2005 i 2006 r. brał udział w wystawach zbiorowych organizowanych przez ASP w Poznaniu w Galerii Aula. W 2006 wspólnie z Honzą Zamojskim pokazali instalację na wystawie "Liveevil" w galerii Plastyfikatory w Luboniu. W tym samym roku brał również udział w wystawie "Fun Art" w Galerii If Museum Inner Spaces w Poznaniu. Reprezentant słynnego poznańskiego Stowarzyszenia Starter. Ma na swoim koncie kilka interesujących projektów. Do najciekawszych zaliczyć można projekt zamiany znaku, ikony współczesnej kultury, napisu Hollywood. W wyniku zmiany symbolu przemysłu filmowego, pojawiają się nowe znaczenia tego symbolu, takie jak Holocaust, Holly-Father czy HollySpirit. Temat logo, marki, jego znaczenia w kulturze masowej, to główny temat jego zainteresowań artystycznych.
PODATKI I OPŁATY: - Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i naliczana jest degresywnie w zależności od kwoty wylicytowanej: do 100 000 złotych (włącznie) - w wysokości 18%, a powyżej 100 000 złotych - w wysokości 15%.
CZYSZCZOŃ Jakub
Absolwent wydziału Grafiki Komunikacji Wizualnej w Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. W 2005 roku zdobył stypendium zagraniczne w Hogeskole i Oslo w Norwegii, gdzie zajmował się instalacją i rysunkiem.Reprezentant słynnego poznańskiego Stowarzyszenia Starter.
Typowany przez Krzysztofa Masiewicza i Piotra Bazylko jako jeden z piętnastu najbardziej intrygujących polskich artystów najmłodszego pokolenia.Ma na swoim koncie kilka interesujących projektów. Do najciekawszych zaliczyć można projekt zamiany
znaku, ikony współczesnej kultury, napisu Hollywood. W wyniku zmiany symbolu przemysłu filmowego, pojawiają się nowe znaczenia tego symbolu, takie jak Holocaust, Holly- Father czy HollySpirit. Temat logo, marki, jego znaczenia w kulturze masowej, to główny temat jego zainteresowań artystycznych.
Informacje dla kupujących:
Do każdego obiektu można zgłosić chęć kupna.
Polecamy skorzystanie z opcji"LICYTUJ TELEFONICZNIE lub Z LIMITEM CENY".
Udział w licytacji odbywa się za pośrednictwem telefonu lub reprezentujemy Państwa zgłoszenia do wskazanego limitu ceny (informacja poufna).
Udzielamy informacji na temat obiektów i sposobu licytacji:
tel.: 22 818 94 68, tel. kom.: 506 122 445
e-mail: aukcje@artinfo.pl
Artinfo.pl obsługuje zlecenia telefoniczne tylko przy zgłoszeniach powyżej 1000 zł. Zlecenia poniżej, należy składać w postaci maksymalnego limitu ceny.
Termin płatności za zakupione obiekty wynosi 7 dni od daty aukcji.
Organizator aukcji do kwoty wylicytowanej dolicza opłatę aukcyjną. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i naliczana jest degresywnie w zależności od kwoty wylicytowanej: do 100 000 złotych (włącznie) – w wysokości 18%, a powyżej 100 000 złotych – w wysokości 15%.
Artinfo.pl nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów pośrednictwa. Nie wymagamy wpłaty wadium. Informujemy, że zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji.
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem: 22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00) email: aukcje@artinfo.pl