"Teka grudziądzka" składająca się z 20 grafik (akwaforta z akwatintą) podpisanych ołówkiem przez artystkę , wydana staraniem Polskiego Towarzystwa Historycznego, Oddział w Grudziądzu; w oryginalnej teczce
SPIS PRAC (wymiary zadruku): 1. Spichrze w Grudziądzu, 36 x 27 cm, 1956 2. Spichrze nad Wisłą, 27 x 36 cm, 1956 3. Grudziądzkie „Gdanisko", 34 x26 cm, 1956 4. Brama Wodna I (przed odbudową), 37 x 27 cm, 1956 5. Łodzie, 27 x 41 cm, 1961 6. Brama Wodna II, 29 x 41 cm, 1964 7. Dachy ul. Spichrzowej, 41 x 27 cm, 1964 8. Ulica Spichrzowa, 43 x 30 cm, 1964 9. Schody, 42 x 28 cm, 1964 10. Dachy Grudziądza, 30 x 50 cm, 1964 11. Ratusz, 50 x 28 cm, 1964 12. Ulica Zamkowa, 42 x 29 cm, 1964 13. Fara, 50 x 33 cm, 1965 14. Z wieży Ratusza, 45 x 34 cm, 1965 15. Kolegium Jezuickie, 42 x 29, 1965 16. Pałac Opatek, 33 x 42, 1965 17. Mury miejskie nad Trynką, 30 x 47, 1965 18. Na górze Zamkowej, 31 x 42, 1965 19. Zabytkowa wieżyczka wodociągowa, 34 x 40 cm, 1965 20. Kamieniczki w Rynku, 44 x 30 cm, 1965
W 1948 r. ukończyła Liceum Humanistyczne w Grudziądzu, zaś w 1953 r. studia artystyczne na Wydziale Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, w pracowni grafiki pod kierunkiem profesora Jerzego Hoppena i Edwarda Kuczyńskiego. Osiadła w Toruniu na stałe. Do 1974 r. intensywnie pracowała, następnie poświęciła się życiu rodzinnemu. Na początku lat 90-tych ponownie wróciła do pracy twórczej, biorąc udział w licznych wystawach. Swoje prace zamykała w cyklach tematycznych, m.in. „Pomorze”, „Grudziądz”, „Toruń”, „Pomorski szlak kopernikowski”. W latach 1960-1961 brała udział w rejsach po Morzu Śródziemnym rumuńskim statkiem „Transylwania” oraz statkiem handlowym „Toruń” do Afryki Zachodniej, co zaowocowało serią grafik z Turcji, Egiptu, Libii, Tunisu, Grecji, Włoch. Od 1961 r. tworzyła cykl graficzny zabytków Warmii i Mazur, obejmujący Olsztyn, Lidzbark Warmiński, Pasym, Świętą Lipkę, Kętrzyn, Reszel, Morąg, Frombork, Ostródę. W 1957 r. odwiedziła natomiast Elbląg. Łącznie powstało niemal 60 grafik i rysunków związanych z tym regionem. Każdy z cyklów liczy około 20 prac wykonanych różnymi technikami. Często wracała do akwaforty, stosowała metodę tzw. odprysku i inne techniki „trawione”. Poszukiwała też nowych technik, eksperymentując m.in. z obróbką kliszy metalowej.
PODATKI I OPŁATY: - Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%. - Do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite". Dla ceny wylicytowanej o równowartości do 50 000 EUR stawka opłaty wynosi 5%. Opłata ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez NBP w dniu poprzedzającym dzień aukcji.
W 1948 r. ukończyła Liceum Humanistyczne w Grudziądzu, zaś w 1953 r. studia artystyczne na Wydziale Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, w pracowni grafiki pod kierunkiem profesora Jerzego Hoppena i Edwarda Kuczyńskiego. Osiadła w Toruniu na stałe. Do 1974 r. intensywnie pracowała, następnie poświęciła się życiu rodzinnemu. Na początku lat 90-tych ponownie wróciła do pracy twórczej, biorąc udział w licznych wystawach. Swoje prace zamykała w cyklach tematycznych, m.in. "Pomorze", "Grudziądz", "Toruń", "Pomorski szlak kopernikowski". W latach 1960-1961 brała udział w rejsach po Morzu Śródziemnym rumuńskim statkiem "Transylwania" oraz statkiem handlowym "Toruń" do Afryki Zachodniej, co zaowocowało serią grafik z Turcji, Egiptu, Libii, Tunisu, Grecji, Włoch. Od 1961 r. tworzyła cykl graficzny zabytków Warmii i Mazur, obejmujący Olsztyn, Lidzbark Warmiński, Pasym, Świętą Lipkę, Kętrzyn, Reszel, Morąg, Frombork, Ostródę. W 1957 r. odwiedziła natomiast Elbląg. Łącznie powstało niemal 60 grafik i rysunków związanych z tym regionem. Każdy z cyklów liczy około 20 prac wykonanych różnymi technikami. Często wracała do akwaforty, stosowała metodę tzw. odprysku i inne techniki "trawione". Poszukiwała też nowych technik, eksperymentując m.in. z obróbką kliszy metalowej.
Informacje dla kupujących:
Do każdego obiektu można zgłosić chęć kupna.
Polecamy skorzystanie z opcji"LICYTUJ TELEFONICZNIE lub Z LIMITEM CENY".
Udział w licytacji odbywa się za pośrednictwem telefonu lub reprezentujemy Państwa zgłoszenia do wskazanego limitu ceny (informacja poufna).
Udzielamy informacji na temat obiektów i sposobu licytacji:
tel.: 22 818 94 68, tel. kom.: 506 122 445
e-mail: aukcje@artinfo.pl
Artinfo.pl obsługuje zlecenia telefoniczne tylko przy zgłoszeniach powyżej 1000 zł. Zlecenia poniżej, należy składać w postaci maksymalnego limitu ceny.
Termin płatności za zakupione obiekty wynosi 7 dni od daty aukcji.
Organizator aukcji do kwoty wylicytowanej dolicza opłatę aukcyjną. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%.
W przypadku wybranych obiektów do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite". Dla ceny wylicytowanej o równowartości do 50 000 EUR stawka opłaty wynosi 5%.
Artinfo.pl nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów pośrednictwa. Nie wymagamy wpłaty wadium. Informujemy, że zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji.
Ceny wywoławcze.
Dom Aukcyjny Desa Unicum nie publikuje w katalogu cen wywoławczych.
W takim przypadku licytacja rozpoczyna się od podawanej przez aukcjonera w trakcie aukcji ceny wywoławczej, która zwyczajowo zawarta jest między połową a trzy czwarte dolnej granicy estymacji.
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem: 22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00) email: aukcje@artinfo.pl